Prinskorvetår!!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Min andra graviditet, Saga 2-3 år
Förvärkar, förvärkar och återigen förvärkar men lika besviken varje gång när det slutar eller inte blir regelbundna.. ville nästan börja gråta ikväll, mina fötter asså! De är så svullna nu så tårna ser ut som prinskorvar och jag som är lite smal om fötterna och brukar se t.ex. benen om man säger så, nu är fötterna dubbelt så tjocka än vad de brukar vara! Vill bara kunna gömma de..fan att jag inte har stödstrumpor hemma! Jag vill bara få detta överstökat så jag kan ha en go och underbar bebis på mig, jag vill tillbaka till min kropp! Vill inte ha mina svullnade fingrar, får ju knappt på mig förlovningsringen eller vigselringen längre, trött på mina prinskorvetår! Denna dag har vi inte gjort ett skit faktiskt, det har verkligen slappas till 110%! Har inte änns varit ute genom dörren denna dag och seriöst så ville jag inte sätta min fot utanför dörren! Har iaf idag förberett alla julkorten som skall skickas detta år, måste vara rekordet! Över 25 julkort ska skickas!!!! Har släkten blivit större på ett år eller? Men nu är de iaf skrivna, blir att skicka de i mitten av december..lite väl tidigt att skicka de nu :) Annars har denna dag varit lugn, Saga har lekt med sin nalle nästan halva förmiddagen med att "läsa" sagor för den :) Sedan har hon mest hållit till i sitt rum idag och lekt som vanligt, måste verkligen trivas i det rummet för hon kan leka i timmar utan att komma ut haha!! Snön har bara vräkt ned idag, men ingen i familjen lockades med att gå ut i det fina! Idag var det lite kyligare så vi kände att det var goare att vara inomhus i värmen :) Nu ska jag dra mig tillbaka med mina förvärkar och försöka lägga med bekvämt i sängen! Imorgon är det bara en dag kvar! Take the pain a last time!
tovsi
Skrivet den:

åh, vilken härlig kula!! Du ska ha närsomhelst va? vilken dag är du beräknad? :)

Ja, fy böveln för halsbränna, det är ju hemskt gör så jäkla ont, jag kan inte andas nästan och börjar typ gråta nästan varje gång så ont gör det. Men vad bra med tipset om russin, tack!! :) Kram på dig!

Svar: Tack detsamma måste jag säga :)!! Jo, när som kan det ske! Har ju "bara" väntat sedan 20e november som jag var beräknad till, men imorgon blir det troligen att de startar mig för då är jag i fulla vecka 42.
Jo, russin lindrade gott för halsen och halsbrännan höll sig borta ett bra tag om man tog russin till och från under dagen :)!
Josefin