Önsketing till mig själv!

Update: | ✝ Publicerat i Julen för la family, Mama, Önsketing
Sammanställt en liten önskelista till mig själv :) Egentligen blir jag glad för allt jag får! Det är ju tanken som räknas egentligen och jag tycker seriöst att jag har så enormt mycket av saker och ting och är inte behov av något! Kanske en utrensning och sedan ösa på med önskningar ;)? Någon bra bok- att riktigt gräva ned sig i en riktig bra bok om kvällarna! Bara falla in i bokens sidor! Presentkort- jaa, varför inte :) Typ på H&M eller Lindex för skulle gärna vilja ha en ny och fin nattlinne eller sådant! Parfym- det är väl alla svaga för ;)! Har egentligen inget favorit, går helt och hållet på lukt så får den heta vad som! Luktstickor- det är min svaghet, samlar på sådant! Har mängder av sådant och kan nog aldrig få för mycket av det haha! Smink- det skulle nog behövas lite uppfräschning skulle jag tro! Give me a presentkort så jag kan shoppa lite ;)! Smycken- det finns väl på allas önskelista! Har ju så himlans mycket av det men kan nog aldrig få för mycket!!!