Han vill nog göra sitt eget kejsarsnitt!

Update: | ✝ Publicerat i Min andra graviditet
Blir ett sent inlägg då..mannen och jag har precis sett klart på film - män som hatar kvinnor! En riktigt bra film som jag nog kan se 1000 gånger om!! Snön har även kommit till vår del av landet, nu ikväll blev det faktiskt att det la sig på marken och nu när jag tittade ut var det som ett täcke över mark och bilar! Blir ju helt perfekt tills imorgon ju, då är det julmarknad här som vi har tänkt att gå på :) Då blir det inhandling av JULGODIS! Annars nu på nattetimmen så sker det inte mycket, det ska ju inte ske såå himlans mycket heller då! Det som mest sker just nu är att Gustaf är i full aktivitet i magen och verkar vilja komma ut genom magskinnet för nu går magen som vattenvågor och han är helt till sig i magen! Har även haft lite förvärkar ikväll, inget som dock tyder på att det skulle ha startat men de är ju lite mer "smärtsammare" än hur det brukar vara! Fattas ju bara att han vill titta ut i morgon eller så bara för att jag vill på marknaden haha!