En tidig dag imorgon

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Min andra graviditet, Saga 2-3 år
Helloj på er på denna kväll! Klockan är lite efter 20.30 och det känns som om det skulle vara runt 21-22 tiden!! Helt tyst i denna lägenhet är det nu, Saga sover sedan en timme tillbaka..stackarn åkte på feber nu i eftermiddags och en fruktansvärd rethosta, kom från ingen stans!! Sedan sa det bara pang så somnade hon på soffan nu ikväll på loppet av fem minuter! Blev att väcka henne och få i henne lite flytande alvedon och hostmedicin så hon får sova gott inatt :) Kände på henne när jag bäddade om henne och då var hon sval, hostan har även gett vika för tillfället och hoppas det håller i sig ♥ Blev en mysig kvällsläsning med hennes favoritbok för imorgon kanske jag inte är hemma så då ville man ju klart ha det lite extra mysigt :)! Sedan efter nattningen blev det hemgjord pizza som verkligen gjorde frun och mannen i lägenheten dundermätta! Knappt man ville känna lukten av mat efteråt haha! Blir nog om en liten stund att slå på någon film och ha det riktigt göttans! Får ju passa på för det kan faktiskt vara den sista kvällen nu! Ryggen och höften skulle iaf bli glada om det snart blir över för nu värker de verkligen kan jag lova! Annars denna dag har det varit lugnt. Saga har varit på dagis och lekt av sig energi, sedan blev det att vi gick till affären och inhandlade lite gott till imorgon så hon och Ola har det riktigt göttans imorgon :)! Själv ska jag "njuta" av läkarkoll och sådant men det blir bra tillslut :)!! Börjar bli lite pirrigt nu, nu inväntar man bara att det ska bli morgondagen så det blir "över" på något sätt! Upp med tuppen imorgon blir det iaf, ska upp vid halv fem faktiskt! Bussen går strax innan halv sju och sedan blir det tåg in till Kristianstad så får man se hur länge jag stannar där inne! Så får vi även se vad för igångsättning det blir, men jag tror nästan att de kommer göra att de kommer spricka hinnorna så vattnet går! Tänka sig, Saga blir snart storasyster ♥ Får man se vad hon reagerar när jag kommer hem med en liten bebis en dag :)! Tror nog inte det blir så katastrofalt, svartsjuka är jag beredd på men tror inte det blir så illa faktiskt! Man har iaf hört lite från dagiset att Saga har/är väldigt skyddande av de mindre barnen, ingen ska vara stygg vid de för då kommer Saga i 110 i undsättning haha! Imorgon kan det ske, imorgon kanske du kommer ut Gustaf! Vi längtar efter dig, hela familjen ♥