Alla utom jag då...

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Saga 2-3 år
Då var det kväll åter igen! Dagarna går fort nu och det är ju inte så länge kvar till jul nu :) Granen idag har blivit klädd och lyser upp i vårt vardagsrum, faktiskt är det inte så mycket julpynt som åker upp i år! I år blir det att ta det lugnt med familjen! Lugn och ro, det är vad vi behöver! Just nu är det bara jag som är vaken i lägenheten, Saga sover för natten, Gustaf har för tillfället somnat så får se hur länge han sover ;) Mannen min sover lika så. Konstigt att det är såå himlans tyst, men det är väl bara jag som är pigg just nu haha! Mannen min har haft oturen att ha en sådan fruktansvärd smärta nu så han går på starka smärtstillande och vi ber till alla gudar som finns att det ska finnas akuttid för imorgon så skitet kan försvinna! Gör ont i mig att se han ha sådant ont som han har det nu ♥ Återigen har jag lyckats att åka på någon form av dunderförkylning så jag hostar tills jag kräks nästan, fy fan vad obehagligt det är! Får ju knappt luft när jag hostar..ger det inte vika förrän fredag blir det att boka tid hos läkaren, andra gången på mindre än tre veckors tid som jag får sådan här dunderförkylning!! Annars har denna dag varit bra, Saga var lite tvär och bitter i morse när hon skulle upp till dagiset men när hon väl såg var hon skulle gick promenaden i ljusets hastighet :)! Sedan när hon skulle sluta drog jag på Gustafs kläder och traskade ut, tänkte att Ola behövde vila och ha lite lugn och ro. Skulle ändå ut och handla så kunde lika gärna ta med honom, dock var jag lite smått nervös med att ha ett barn i vagn och ett barn gående..tänkte hur fan ska detta gå om Saga får för sig att busa iväg?! MEN hon var så duktig, skulle hjälpa mig med att köra vagnen och sedan i affären hjälpte hon till att lägga allt i korgen ♥ Min stora och duktiga tös! Blir att kila, Gustaf är på G med att vakna!